P R OT O K Ó Ł Nr I / 5 / 2008
posiedzenia Zarządu Związku Gmin „Kwisa” z dnia 14 lutego 2008r. Posiedzeniu przewodniczył Pan Konrad Rowiński – Przewodniczący Zarządu . Udział w posiedzeniu wzięli członkowie Zarządu zgodnie z załączoną listą obecności. Tematem posiedzenia był udział burmistrzów, wójtów i skarbników gmin w szkoleniu w Parlamencie Europejskim w Brukseli, którego tematem jest: „Parlament Europejski. Instytucje unijne – zasady funkcjonowania”. Zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu dostali w/w bezpośrednio z Biura Poselskiego Pani Lidii Geringer de Oedenberg. Przejazd jest zagwarantowany od i do stacji paliw koło Jedrzychowic oraz wyżywienie w dniach 27.02. (śniadanie i obiad) oraz 28.02. (również śniadanie i obiad). Mając na uwadze sprawny przebieg szkolenia, Zarząd podjął następujące ustalenia: 1. Kierownik Biura wynajmie samochód na przejazd z Lubania do Jędrzychowic w dniu 26.02. oraz z Jędrzychowic do Lubnia w dniu 29.02.2008r. Wyjazd: miejsce spotkania - parking Urzędu Miasta Lubań dnia 26.02.2008r. o godz. 9.00. Przyjazd – parking Urzędu Miasta Lubań dnia 29.02. ok. godz. 6.30 2. Wyżywienie w dniu 26.02. , 28.02.-kolacja oraz 29.02. w ramach delegacji służbowych 3. W podziękowaniu za zaproszenie i zorganizowanie szkolenia dla burmistrzów Związku Gmin „Kwisa” w Parlamencie Europejskim w Brukseli, Przewodniczący Zgromadzenia zaprosi na uroczystą kolację w dniu 27.02.2008r. do restauracji w Brukseli Panią Poseł oraz wykładowców z Komitetu Regionów. W kolacji winni również uczestniczyć organizatorzy Biura Poselskiego z Wrocławia. Koszt kolacji zostanie pokryty z wpłat pochodzących od gmin – członków związku. 4. Koszty udziału w szkoleniu ustala się na kwotę 250 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt). Kwota ta zawiera: koszty wynajęcia samochodu oraz koszt kolacji w Brukseli dla ok. 25 osób. 5. Skarbnik Związku wystawi faktury dla gmin za udział w szkoleniupo rozliczeniu kosztów. Na tym protokół zakończono. Protokołowała Anna Przytulska