Protokół

posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Związku Gmin „Kwisa”

w dniu  26 marca 2018r.

 

Komisja w składzie:

 

1. Mirosław Markiewicz                -   przewodniczący

2. Robert Relich                             -   członek

3. Mirosław Haniszewski             -   członek

 

I. Nazwa jednostki:   -   Związek Gmin „Kwisa” z siedzibą w Lubaniu,

                                       ul. Dąbrowskiego 18

 

II. Przedmiot i zakres kontroli:

      Komisja Rewizyjna odbyła posiedzenie robocze, badając zasady postępowania i udokumentowania operacji kasowo- pieniężnych w 2017r. oraz sprawozdania  z wykonania budżetu na 31 grudnia 2017r.

 

Kontroli dokonano na podstawie:

-          sprawozdania z wykonania budżetu Związku za 2017r.,

-          sprawozdania finansowego za 2017r., tj:

a)    bilansu z wykonania budżetu,

b)    bilansu jednostkowego,

c)    rachunku strat i zysków jednostki,

d)    zestawienia zmian w funduszu jednostki,

e)    skonsolidowanego bilansu jednostki,

f)     wystawionej opinii RIO,

g)    informacji o stanie mienia,

-          sprawozdania z działalności Związku za 2017r.,

-          Statutu Związku,

-          Uchwał podejmowanych przez Zgromadzenie i Zarząd

Komisja stwierdziła, że w 2017r. należności płacone były w terminie.

 

III. Stan środków pieniężnych na rachunku bankowym w BGŻ O/Lubań na dzień

31 grudnia 2017r. wynosił: 307 054, 80 zł

 

IV. Księgowość Związku w 2017r. prowadziła pani Krystyna Ratuszyńska  zatrudniona przez Związek na zasadzie umowy o pracę na 1 etatu. 

Nie stwierdza się uwag w zapisach księgowych w 2017r.

 

V. Komisja Rewizyjna opiniuje pozytywnie sprawozdanie finansowe za 2017r.

oraz sprawozdanie z wykonania budżetu za 2017r. i jednocześnie przyjmuje wniosek o udzielenie absolutorium dla Zarządu Związku Gmin ‘Kwisa” działającego w 2017r.

 

1. ............................................                          Podpisy  Komisji:

           /podpis skarbnika/                       

1.    ..............................................

 

2.    ..............................................

 

3.    ..............................................