Protokół 
posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Związku Gmin „Kwisa”
w dniu  26 marca 2018r.
 
Komisja w składzie:
 
1. Mirosław Markiewicz                -   przewodniczący
2. Robert Relich                             -   członek
3. Mirosław Haniszewski             -   członek
 
I. Nazwa jednostki:   -   Związek Gmin „Kwisa” z siedzibą w Lubaniu, 
                                       ul. Dąbrowskiego 18
 
II. Przedmiot i zakres kontroli:
      Komisja Rewizyjna odbyła posiedzenie robocze, badając zasady postępowania i udokumentowania operacji kasowo- pieniężnych w 2017r. oraz sprawozdania  z wykonania budżetu na 31 grudnia 2017r.
 
Kontroli dokonano na podstawie:
-          sprawozdania z wykonania budżetu Związku za 2017r.,
-          sprawozdania finansowego za 2017r., tj:
a)    bilansu z wykonania budżetu,
b)    bilansu jednostkowego,
c)    rachunku strat i zysków jednostki,
d)    zestawienia zmian w funduszu jednostki,
e)    skonsolidowanego bilansu jednostki,
f)     wystawionej opinii RIO,
g)    informacji o stanie mienia,
-          sprawozdania z działalności Związku za 2017r.,
-          Statutu Związku,
-          Uchwał podejmowanych przez Zgromadzenie i Zarząd
Komisja stwierdziła, że w 2017r. należności płacone były w terminie.
 
III. Stan środków pieniężnych na rachunku bankowym w BGŻ O/Lubań na dzień 
31 grudnia 2017r. wynosił: 307 054, 80 zł
 
IV. Księgowość Związku w 2017r. prowadziła pani Krystyna Ratuszyńska  zatrudniona przez Związek na zasadzie umowy o pracę na 1 etatu.  
Nie stwierdza się uwag w zapisach księgowych w 2017r. 
 
V. Komisja Rewizyjna opiniuje pozytywnie sprawozdanie finansowe za 2017r. 
oraz sprawozdanie z wykonania budżetu za 2017r. i jednocześnie przyjmuje wniosek o udzielenie absolutorium dla Zarządu Związku Gmin ‘Kwisa” działającego w 2017r.
 
1. ............................................                          Podpisy  Komisji:
           /podpis skarbnika/                        
1.    ..............................................
 
2.    ..............................................
 
3.    ..............................................