A R Z Ą D Z E N I E Nr 2/2011
Przewodniczącego Zarządu Związku Gmin „Kwisa”
z dnia 10 marca 2011r.
w sprawie: wykonywania czynności kancelaryjnych w Związku Gmin „Kwisa”
Na podstawie § 1 ust.3 §2 ust. 2 § 42 ust. 3 instrukcji kancelaryjnej, załącznik nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011r. Nr 14, poz.67) zarządza się, co następuje:
§ 1
Podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Związku Gmin „Kwisa” jest system tradycyjny (papierowy), którego zasady prowadzenia określone są w rozdziale 3 instrukcji kancelaryjnej.
§ 2
1. Na koordynatora czynności kancelaryjnych w Związku Gmin „Kwisa” wyznaczam Panią Annę Przytulską– Kierownika Biura Związku.
2. Do zadań koordynatora czynności kancelaryjnych należy:
1). bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do właściwego załatwiania spraw,
2). zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
3). współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie zapewnienia właściwego postępowania z dokumentacją.
§ 3
1. Uprawnionym do przyjmowania i wysyłania przesyłek jest Kierownik Biura Związku.
2. Ustala się listę rodzajów przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez Kierownika Biura
a) zaadresowane imiennie, tj. zawierające imię i nazwisko adresata (bez wskazania stanowiska służbowego wynikającego ze struktury organizacyjnej Związku Gmin „ Kwisa”,
b) opatrzone napisem lub pieczęcią „do rąk własnych”,
c) oznaczonych jako „oferta”, „konkurs na ….” w ramach prowadzonych w Związku procedur zamówień publicznych, naborów lub konkursów.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Biura.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od
1 stycznia 2011r.
Przewodniczący Zarządu
Związku Gmin „Kwisa”
Leszek Leśko
Burmistrz Olszyny